Followers

add your link here ^_^

10 April 2010

project+excident+laut

lagi 2 ari present final project....percent cume ada dlm 95% je..tp aku yakin aku nab and sisi leh buat sebaik mungkin..arap2 la usaha kami ni diterima oleh penyelia2 yg menguji nanti...setiap hari juga la aku akan tdo lambat...ada sampai 3 pg....pergi class pg2 menguap setiap 5 minit....tp xpe...lg 2 ari je..lepas ni aku nk pulun stdy utk papaer final..byk jgk aku dh ketinggalan sbb pkir pasal project...tajuk project aku ialah automatic open dustbin dimana menggunakan litar relay dan juga litar LDR light dependent resistor.....korg x payah susah2 bukak,tong sampah akan bukak sendiri....saiz project ni leh than besar jugak la sbb pkai power window sbb nk gerakkan penutup....byk toi dugaan yg dialami sehingga la akhirnya...

lari topik diatas...bulan 4 ni rmai betoi org xcdent sbb ada budak sem2 poli aku psas baru je meninggal dunia sbb jatuh dr motor dan dilanggar bus pd arah yg bertentangan dan budak tu pulak dr teluk intan dgr citer la...sedih bile dgr n tgk gmbr mgsa yg bwh bus...xleh slahkan bus sbb btoi dh jln dia...lepas tu classmate aku pulak langgar org rabu kemarin...nasib baik la luka je...so pengajarannya plez la berati2 dijln raya,terutamanya yg naiki motosikal,korg lebih terdedah kepada bhaya dijln raya...semua org risaukan korg terutama mak n ayah..kalau jd ape2 mcmane la perasaan mereka masa tu...istilah ingatlah org yg tersyang memang patut semua org ingat btoi x...baru la kita akan berhati2 demi org yg tersayang..so klu xnk xcident apa kata korang duduk umh je,jgn kuar..lg selamt..heheeheh...oleh sbb itu, aku slalu nasihat kt fizi supya berhati2 semsa memandu,x kira la naik moto atau kereta..dua2 terdedah kpd bhaya...

xsabr nk graduate n continue degree klu ade rezeki...sbb aku rasa x bersedia lg nk kerja..biarlah aku menuntut ilmu sementara masih muda ni....


seyes aku rasa nk mndi laut minggu dpn....hehe.....kn bes klu laut tu sejuk mcm kt kutub utara nun....aku suke air sejuk...nk mndi ais rasanya tp xleh,mak marah...mak angah betoi2 rndu mak..dh lama x balik umh sbb bz dgn project...

0 sudah conteng ^_^:

Post a Comment