Followers

add your link here ^_^

10 January 2010

~skodeng~


hari ini aku bangun lambat..adakah sebab aku sudah mendapat ic ku kembali....minggu ni aku bz sangat skodeng2 web universiti tempatan yg menawarkan pengajian sarjana muda....yela aku kan dh nk abes diploma...so aku memang nak sambung degree sebab aku rasa aku suka belajar lg drpd kerja...sementara aku masih berpeluang ni,baik aku rebut....so esok aku nk bayar yuran politeknik sbyak ratus2 tu kemudian nk pergi bank bsn mahu beli no pin upu...aku ingat 7ringgit mcm tu je..rupa2 nya 15 rgt kwn aku kata..betul ke tak,esok aku tau jugak....esok la jugak aku nk beli kasut utk dipakai sem 6 ni...hehe..beli last minit memang xbes...

p/s:esok boleh berjalan2+shoping tnpa ragu2 bila ic xde..~_^

4 sudah conteng ^_^:

mesarra said...

ohh shopping sgt lah best kan

misz puteri said...

memang best bila ader duit..hehehe

AcanCapik said...

shopping? i like!

misz puteri said...

i like it too..hahaha

Post a Comment