Followers

add your link here ^_^

03 February 2011

~25 random things about putpanda~

nampaknya putpanda telah ditag oleh srikandi firdaus mengenai "25 random things about me"...amboi daus,xde byk lagi drpd 25 ke..awat x cukupkan 100 je...best jugak aku menjawabnye 2ari tnpa henti menyonteng ye daus..kalau korg nk tahu daus neh kwn dr kecik2 masa tadika lagi..xcaya tanye la chawi tuh...kalau korang perasaan muke dia mcm vokalis mataband..cpt2 g tgk sama ke x..


okeh okeh putpanda rajin pulak menconteng hari ni...cepat2 bukak mata luas2 apa putpanda nk conteng mana tahu ada mengumpat korg ke ^_^

25 random things about putpanda

1) anak kedua..putpanda ni anak no 2..so pham2 lah,anak no 2 neh nakal byk
2)saya sayanga mak saya
3)saya syg kwn2 saya,walaupun putpanda jrg tegur dorg tp putpanda ingt dorg selalu tau
4)coklet faberet toblerone..ape lg cpt bg cpt bg...nnt putpanda ciom pelok(utk popuan sahaja hrp mklum)
5)masih belajar di negeri org iaitu melaka utk sambung degree
6)sayang politeknik sultan azlan shah..rindu banget di sana
7)tak suke hidup sorg2..mesti ader org teman dia walaupun pergi ke toilet...hhuhuhu
8)rasa pelik bile jln sorg2
9)byk ckp kut...member la kata....nk tahu byk ckp ke x,kena sembg dulu lah ngn putpanda baru tahu
10)suke ckp sorg tp bukan mentel yer harap maklum
11)suke mkn udang masak merah...jgn tunjuk udang kt putpanda,,nnt mengidam susah..
12)suke air sirap ngn air kosong...kan bes hilangkan dahaga tuh...padahal jimat duit..hahahhaah
13)suke menagis kalau hilang barang...tp x usaha cari pun..tggu brg yg hilang berjalan depan mata semula..heee
14)cepat tersentuh hatinya..biase lah perempuan...cube lah bg putpanda sentap ngn korg...dia akan diam jer walaupun kene mrh atau dimaki...
15)putpanda xpenah jga brg nye dgn elok..xcya g tgk ciber tuh..dh calar2 padahal umur xsampai setahon lg..
16)selalu kene mrh sbb x pandai jga barang sendiri..hancussss semua brg..jd jgn bg putpanda pegang barang kesayangan korang..kompem rosak nnti..cpt nyorok
17)kadang-kadang suke layan lagu indon..tersentuh gitu cewahhhh
18)harta yang ader ciber ngn lptop tuh jer...
19)suke gelak samapi xtgk org sekeliling....tp bile masam tuh ketara sgt perbezaannya..
20)senyum selagi saya mampu.pasnie kalau tak leh senyum kan susah
21)suke colour purple tp xmungkin akan cat rumah colour purple kt luar ye harap mklum..heeeee
22)putpanda mesti meletakkan ..(2 titik)disetiap ayat mesejnye...
23)pastu suke tulis neh "huhuhu"
24)pastu dia suke tulis neh " hahahhaa"
25)Last skali dia suke tulis neh lepas abes entry yg dibuat "^_^"

^_^
tengok tuh kan dh ckp..mesti dia taruh lah...setel sudah menconteng benda alah diatas neh...skrg keje mengetag pulak ye..kita tgk sape yg kena




2 sudah conteng ^_^:

~ch@wi~ said...

ish pandai2 je kata aku macam matta band.ngarut je ko ni..kan da ramai dtg jenguk blog aku...hahaha

Anonymous said...

hahahhahaa....naek lah tu trafic..heheh..saje promote ko dlm blog aku..bak 10ringgit..heheheh

Post a Comment