Followers

add your link here ^_^

13 February 2010

~aku syg dua2...aku keliru menjadi buntu~

antara kecik ngn ciber...aku konfius nk memilih mana satu...kalau lah aku diberikan pilihan untuk memilih mana satu yg akan menemani hidupku utk masa2 yg akan mendatang,betapa malangnye aku..adoiii apa aku nk buatnya..aku berdampingan dgn kecik dr dulu lagi..susah senang aku dgnnya..betapa bahagianya aku dgnnya dahulu....bila aku sedih dia ader kt sisi aku..time aku hepi dia juga tumpang gumbira...huhu..kecik aku memang syg ko sgt2...kadang2 aku pernah melukakan kamu kecik...aku tahu aku yg berslah sbb aku xpernah nk jga kamu..padahal kamu sentiasa ada disisi aku selama nie..mesti sakit hati kamu kecik bila aku buat mcm tu kt kamu kan... "i'm so sory but i lov u tasemma.. so sory.. but i lov u" ( lagu lies by bigbang) ...kehadiran ciber membuatkan aku keliru mana satu perlu aku memilih...seyes aku jatuh cinta pandang pertama dgn ciber...xtipu..dalam masa yg sama aku ketepikan kecik...aku dpt rasakan betapa sakitnya hati kecik bila aku tak pedulikan dia..dgn ciber aku dpt lupekan mslah aku selama ini...iaitu masalah aku dgn kecik...byk toi masalah aku ngan kecik wlaupun dh lama aku bersama kecik...nape kecik xpernah nk pham aku,apa yg aku nak selama nie...aku biarkan kecik bersama org lain dalam masa yg sama aku sendiri tgk...tp aku xrasa ape2 pon..nape aku x jeles langsung bile kecik dgn org lain..kalau ciber pulak,aku syg ciber...tp boleh ke ciber fham aku..


motif : aku xtahu nk buat ape skang...sebab aku syg kecik a.k.a nokia 2630 dgn ciber a.k.a cybershot c920..so aku menbuat keputusan memilih kedua2nya utk melengkapkan kehidupanku ini..huhuhuhu....

5 sudah conteng ^_^:

magsob said...

2 2 skali laa..senang sket..hehe

Aini said...

komplikatednye citer

misz puteri said...

huhu...compicated la sgt..huhu

Anonymous said...

c902 ke c920??

misz puteri said...

huhu..salah tulis lak..c902 ler...

Post a Comment