Followers

add your link here ^_^

18 January 2010

~stim ker???~

satu persoalan yg membuatkan aku tertnya-tanya begitu juga dgn kwn kwn ku yg lain...okeh...
apa pendapat korg kalau kain batik popuan yg disidai di luar rumah hilang tnpa dpt dijejaki jejak kain batik tersebut...^_^

pelbagai kemungkinan yg dpt dibuat oleh kami..tp pertanyaan masih membelenggu kami semua...agak2 nya sape la yg selalu mencuri kain batik kami ye...dr sem lepas lg,masuk kes trbaru ni dah 6 helai kain batik kami hilang..sampai aku rasa mls nk bwk kain batik dr rumah...

ade jugak aku tnye budak laki kelas aku "apa korg rasa bila tgk popuan pkai kain batik???,stim ke???" tp dorg gelak je...klu bju dlm ngn suar dlm tu leh cya lagi kena curik...kn pernah ader kes dulu..that why la mak pesan jgn sidai kt luar umh,bhaya nnti org curi...persoalnnnya kenapa kain batik..baju yg sidai lg mhl dr kain batik tu xde pulak org nk curik pulak...nonsense betoi la...

apa nk buat yer....syg la kain batik kalau hilang lagi...makin menjadi2 kes kain batik hilang ni..agak2 nya kalau kteorg sidai kain pelekat kena curik jugak x??? ~_^

mood : confius
question : popuan nmpk seksi ke bg mata laki bila pkai kain batik???? ^_^

13 sudah conteng ^_^:

fairul afif said...

buat balut nangke

broSKL said...

bodohnya kain batik pun nk rembat..

avataraang said...

aduyai..wat jatuh maruah sang lelaki je..curi la benda yang lebih ber'harga' skit..

misz puteri said...

fairul afif...balut durian pon boleh..hahaha
bro.........baju lawa2 xnk curik..hehehe
avataraang....hehe...xpele..halal jela....
mencari idea menangkap pencuri...huhu

zack zukhairi said...

aku suke tgk pompuan pakai
kain batik. seksi + terserlah keayuan gadis
melayu. :)

dizzydude said...

dia nak adiahkan dekat ibu dia kot..

admiral hafiz said...

kain batik?
sexy la jgk klu prmpuan pkai
huhu

joegrimjow said...

monyet yang amek
kan bnyak monyet

messo said...

confirm ke laki curi..ntah ntah same pmpuan gak curi..wat stok jual kat pasar malam...

Dr House said...

Tak seksi tapi nampak ayu kalau pompuan pakai kain batik. Lelaki tu gersang kot, sebab tu curi kain batik.

misz puteri said...

pelbagai kemungkinan difikirkan..huhu...agak2nya boleh jual bundle laku x???hahhaaha...pencuri masih tdk dpt dikenalpasti samada popuan atau laki...hehehe...siasatan tertangguh disebabkn tdo awl sgt,xsempat intai pencuri..hehehe

Amirul Faiz Abd. Razak said...

Pada fikiran saya, Perempuan memang dijadikan Tuhan dengan sifatnya yang cantik & seksi, tak kiralah pakai kaen batek ke, kaen pelekat ke. Itu pendapat saya.

misz puteri said...

amirul..bertuahnya dpt jd perempuan..huhuhu

Post a Comment