Followers

add your link here ^_^

14 December 2009

cuti bes atau x...



mood:cdeh n kecewa
sbb:xde sbb(sje je)

kira dh nk 6 bulan blog ni wujud tp boleh kira brape byk pon di pos kan..hahahaha...14.12.09 mula la cuti sem bg sesi julai o9..huhu...so 18.01.o9 kelas sesi januari2010 bermula la...bermula lah kisah aku sbgai student semester 6..wahhh pejam celik dh nk singkat masa aku kat poli tmpt aku blaja ni....aku bangaa dgn tmpt aku blaja ni sbb byk dugaan n cbrn yg aku hdapi selama hampir genap 3thun kt behrang ni...wlaupun ade sesetgah org yg tak suka kan tmpt ni,,,korg memag rugi....tp tu hak masing2 n kita perlu ingat yg kita perlu bersyukur dgn ape yg ada n kita kne terima apa yg telah ditentukan oleh Tuhan utk kita...toiii x????? sebulan jgk la aku bercuti dn smestinya cuti ni aku xkn duduk diam sbb byk bnda psasl project aku xstdy lg...but i want to appreciate the time that i have rite now......so rilek2 dlu....hhehehe..

-abeh dh-

put~_^

2 sudah conteng ^_^:

EN.ROBOT said...

da blk kmpng ke...?

puteri noor mastura said...

dah...yehaaa...tp borin la duk umh je...

Post a Comment